بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


غلام نژاد باید کمی محتاط تر و با تمرکز بیشتری بازی کند

از زمانیکه مجید غلام نژاد  که با بازگشت خسرو حیدری به حناح راست به استقلال پیوسته سمت راست آبی ها همانند گذشته فعال شده و جان تازه ای پیدا کرده است.
منتهی غلام نژاد در همین چند بازی نصفه و نیمه ای که انجام داده،خشونت زیادی از خود نشان داده و اگر اشتباه نکنیم سه کارت زرد از داوران دریافت کرده است.
غلام نژاد  در سمت راست خط دفاعی استقلال خیلی بی محابا تکل میزند و در نتیجه با جریمه داوران مواجه میشود.
اینگونه بازی کردن برای یک دفاع کناری شاید طبیعی به نظر برسد اما این بازیکن باید بداند که ممکن است با خشونت بیشتر از حد معمولش در بازی های مهم و بزرگ کار دست استقلالی ها بدهد.
اگر به تکل بلندی که غلام نژاد در بازی با فجر سپاسی در دقیقه 90 بازی داخل محوطه جریمه استقلال زد دوباره دقت کنیم،می توانیم به مواردی که اشاره کردیم بیشتر پی ببریم.تکل مدافع راست استقلال با اینکه ابتدا توپ را زد و بعد پای بازیکن فجر سپاسی را و بعضی از کارشناسان معتقد به پنالتی بودند و برخی ها نیز تصمیم داور را درست دانسته بودند،اگر با سوت قاضی به علامت خطای پنالتی ختم میشد،ممکن بود شرایط استقلال خیلی متفاوت تراز وضعیت فعلیش بود!
یا در بازی با صبا باتری نیز یک خطا بی مورد در پشت محوطه جریمه انجام داد که موقعیت خوبی برای زدن یک ضربه ایستگاهی به بازیکنان صبا تقدیم کرد!
در بازی با ملوان نیز در وسط زمین و با سرعت بسیار زیادی اقدام به تکل زدن کرد که اینبار هم به نظر میرسید داور بازی به درستی فقط کارت زرد به وی نشان داد.منتهی گرفتن همین کارت زردها آنهم در دقایق ابتدای و میانی نیمه اول باعث آن میشد که خودش با احتیاط بیشتری به ادامه بازی بپردازد و امیر قلعه نویی را نیز مجاب کند برخلاف میل باطنیش وی را در نیمه دوم از زمین بازی بیرون بکشد،تا احیانا با کارت زرد دوم مواجه نشود.
لذا به مدافع جدید و خوشفکر استقلال توصیه میکنیم کمی کنترل شده تر  تکل هایش را بزند و از خشونت بی دلیل خودداری کند.چون ممکن است در یک بازی بسیار مهم همچون دربی یا لیگ قهرمانان آسیا کار دست قلعه نویی و هواداران استقلال بدهد!  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 10 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,استقلال,مجید غلام نژاد,محرومیت , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com